semua salah "malas"

List perkara serius yg dah tertunggak untuk di laksanakan :

Hantar kereta ke “hospital”.

Kalau baca post before this, sudah tentu akan tahu kenapa kereta aku kena dan patut di hantar kat ‘hospital” kan. Sabtu lepas aku sudah bawak dia pi hospital tapi “doctor” tu cakap ubat dia ( rim tyre + cap tyre ) sampai dalam masa 3 hari dari hari ianya di tempah..so, maksudye ubat kereta aku sampai hari ni..tapi, aku rasa mcm malas pulak nk jumpe supervisor and mintak cuti. Jadi aku dengan sesuka hati telah mengpostpone untuk bagi ubat pada kereta aku ke hari sabtu ni..sabar ye my CLV..tuan ko ni memang kurang bertamadun sikit..

Mengdepositkan cek warna kuning

Ini satu benda yang nipis tapi bila kita usaha sikit boleh jadi benda tebal..tapi aku gile malas nk berusaha masalahnya..oleh itu dia masih lagi menjadi benda yang nipis seperti dulu..aduhai, sudah 2 helai cek aku belum deposit kan ke dalam akaun bank ku..x tahu bila nk datang kerajinan untuk menapak kan kaki ke bank berhampiran. Klu di total kan, hmmm hebat jugak nilai nye kan..cukup hebat lah untuk seorang trainee seperti aku..

E-industrial!!, berapa kali nk suruh aku bagi salam ni..bukak pintu!!

Satu lagi masalah yang besar, besar tahap gaban. Aku xsempat nk daftar latihan industry aku kat e-industrial pye portal..lama gila aku tunggu untuk dia bukak balik sesi pendaftaran..pastu minggu lepas e-industri al dah membuka kembali sesi pendaftaran, tapi bukan untuk aku, tapi untuk bebudak yang akan membuat latihan industry pada semester khas akan datang..huahahahahha..ini lah dia akibat kalau selalu online tapi malas nak bukak laman web rasmi university sendiri..last2 terlepas semua benda yang penting..hahaha..e-industrial tolong lah bukak pintu ko, supaya aku dapat masuk untuk mendaftar..

1 comments:



ATIE said...

hahaha.. cm biasa r.. post ko mesti membuatkan aku ketawa sorg2...