MiSi MenCaRi BaTU

“Malam ku bermimpi.. Hai dengan satu bintang..Berkata-kata ku di jendela.. Ku lihat kanda tersenyum memandang..Asmara bergelora.. Meresap ke dada..Malam ku terlihat.. Oh sekuntumlah bunga.. Baunya harum menarik hati.. Tak sanggup menahan rasa asmara.. Meresap mendalam, Mengusik di jiwa”

“Sayang jauh di balik awan..Wajahmu tetap berseri-seri.. Laksana bulan sedang mengambang.. Menawan dan menggoncang dalam kalbu.. Oh angin meniup.. Bawa daku ke sana.. Hasratku ingin bersama-sama.. Tak tahan rasa hati menderita..Gelora asmara..Selalu menggoda”


Ada satu pepatah inggeris yang aku egt2 lupe tp bile di translate kan ke dalam bahasa kite ada lah berbunyi mcm ni sikit2..


“ kenangan yang sedih itu kita tulis lah dia atas pasir, dan kenangan yang manis itu ukir lah ia di atas batu”..

Jadi untuk post kali ni aku just nak ckp aku

AKU TGH CARI BATU..!!!..

klu dapat batu cm ni pun okie..
boleh wat cam batu bersurat..hehehe



*sape2 klu ada jmpe batu cantik2 roger aku ek..hahahaha..
*sekali sekala ras abhagia x salah kan..aku deserve it kan..hahahahaaha..

4 comments:



renjizakura said...

ishk
mcm suruh aku tulis kat pasir je ni
mentang2 la
xpe2

hadiyz said...

amboi2...gembirenye die..hehe..siap letak lagu semalam ku bermimpi-p.ramlee lg..

may d happiness is yours!

dendelion said...

waaaa...gumbira namapak...i guess i knw the reason behind it..ngeee..=p

Bintang said...

ececece.

have a nice and wonderful day ahead!

pssst: suka lagu tu sebab ada bintang.

hahaha