BiLa Aq JaDi GaTaL..

Aq admit aku gatal..tp jgn salah kan aq okie..salah kan kornea mata aq je..dia yang gatal..tuan dia x mampu nak lawan kegatalan dia kadang2 tuh..hahahaha..bila dia gatal aku yang kena merana “kemaluan”..bukan aku maksud kan kelucahan di situ ye..aku juz menambah kan sedikit imbuhan d awal dan d hujung kata kerja “malu” untuk describe malu aku tahap tertinggi..(jgn tuduh aku ghile seks)..LOL..


Chiter nye cm ni..

Semalam p kuar dgn kwn2 ke tempat “sembahyang jumaat sekali seminggu je = perumpaan nak cakap aku jarang p kawasan ni”..lol…bonget nye perumpamaan cam x berapa nak menjadi..tempat tu ikano power center + the curve..pastu kite org pi makan kat “nizar-besties-ayam-restaurant” Kenny rogers…nizar tu kawan aku..huhuhu..pastu kite org pun order2 lah..lalalala…makanan sampai dan dari sini la aku start jd gatal..LOL..(one of ma friend yg perasan diri dia mix Romania+Malaysia ni order dgn dialek british dia tu kan..smpai abg “rogers” tu pun nak tergelak dah..LOL..)


Aq describe org yg aq usha tu “dia” je la..hahahaha..dia ni ada la lalu lalang bberapa kali kat “luar” tempat kite org makan niey..nak cakap “cun” tu xdek la sgt tp sedap mata memandang la kan..betul x nizar..LOL..aq pn x sedar kornea mata aku ni asyik pandang “dia” je bile setiap masa dia masuk dlm ruang perspektif kornea mata aku..hahahaha..ini boleyh d describe kan sbg “tindakan luar kawal”..hahaha..(padahal boleyh je kan kawal..dasar cecair siput babi melekat dalam diri memang maka itu kegatalan akan muncul selalu lah kan)..


K da best part is di mana dia betul2 in contact eyes-to-eyes wit me..k masa ni jasad dalaman aku dh pengsan actually..system inner body aku dh switch off yg outer-body system je yg still budget cool..LOL..tp I always “try to be cool but at da end look like a fool”..cool pe bende nye..aq duk tgk dia sampai aku x sedar aq bukan potong ayam dalam pinggan aq tapi aku tgh potong pinggan tu..LOL..malu..damn ghile kowt..siap da sound effect lagi dr hasil geseran pisau n pinggan tu.


2nd best part..oleyh kerana aku dh malu ghile dgn situasi “gajah-pakai-bra” tadi tuh..punye r nk control macho balik..aku pun kerat la one part of dat ayam dengan kaedah paling sopan n penuh adab tatasusila melayu..budget bagus la kan tyme neh..tibe2 tyme aku suap masuk dlm mulut tuh..tibe2 ada satu perlanggaran yg amat dasyat “5ooo ekor virus d laporkan terbunuh dalam perlanggaran ini” dalam mulut aku..cessss..rupe2 nye aku pi potong tulang ayam pastu makan..damn..malu againnnn..haishh..sakit ghile kowt gigi aku..cam terasa gigit batu bai…huhu


Pas dari peristiwa aku tuh..aku dah decide nak pi beli alat yang boleyh sedut “cecair siput babi” dalam badan aku ni agar tak jadi segatal semalam itu..malu ghile ghile kowt..aq x tahan menahan perasaan..maluuuuu..nak p jmpe kaunselor mata jap gi..bye bye..LOL