ZeRo IDea

Ahhhhhh.. I hate dis feeling..bile bukak je ma blog..tgk sume blog y di link in my page, sume come out with new post…jelous..are they facing too many interesting moment or do they have too many story or experience to share with..or maybe dia org ni mmg da “passion” in writing..creative pulak tu kan..aku lak..hmmm..yang ada hanya sawang2 je..dah berhabuk dah blog aku neyh..hehehe..mmg nk sgt update..tp im running out of idea..x taw nak tulis pe..huhuhu..

Tyme-tyme xdek idea cam neyh lah..otak aku leyh jadi sewel smpai url blog sendiri pun leyh lupe..hahahaha..(okie aku dah stuck kat sini dah almost 10 minutes, dun have any idea nak sambung pe..shit..kerabu tahi badak betul)..dh la tgh xdek idea..orang-orang dalam old town neyh lak bising ghile kan..so aku nye idea mmg x kan sampai kat aku lah kan..sbb sume idea tu masuk dalam mulut org kat sini yang kalau gelak tu nak bukak mulut sebesar pintu batu cave kan..haishhh…


Sampai sini aje dulu la..xtaw nak tulis pe..saje je tulis short entry ni sbb x nak blog neyh jadi tempat pembiakan binatang-binatang bahaya seperti lipas n binatang len yg suke merayap-rayap kan..hahahaha..ok lah guys..adioossss…

4 comments:



ATIE said...

weii!! bile k0 tukar lay0ut ni?sweet r. n i like left sidebar.. cntik.. haha

ezudyne said...

hahahaha..baru je tukar few weeks a go kowt..maybe sebulan dh kowt..hahahaaha.. =]

renjizakura said...

cite la pasal love matter hang.
mesti ramei kot yang nak tau

ezudyne said...

hahahaha..yg tu pak cik biaq ceq ja la y tau..kang tulis kang jd blog no 1 kat malysia lak kan..hahahhaa...